نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جانی كه بر تن ساری ننشست!

جانی كه بر تن ساری ننشست!

 

همه در انتظار تصمیم نهایی ساری و مدیران یووه هستند تا بدانند خروجی‌های باشگاه در روزهای انتهایی نقل و انتقالات تابستانی چه بازیكنانی هستند. امره جان هافبك آلمانی یووه اگرچه تا چند هفته پیش جایی در میان گزینه‌های خروجی نداشت اما به نظر می‌رسد این روزها سرنوشت او اندكی تغییر كرده است.

 

روزنامه Corriere dello Sport در خبری با اشاره به تصمیم یووه در خصوص این بازیكن 25 ساله آورده است:

 

باشگاه یوونتوس آماده است تا پیشنهادات سایر باشگاه‌ها در خصوص امره جان را بررسی كند. در حقیقت فروش او از سوی یووه به هیچ عنوان غیرقابل تحقق نبوده و مدیران باشگاه پس از مشورت با ساری و آگاه شدن از این موضوع كه عملكرد فنی جان نتوانسته سرمربی تیم را برای حضور در این تیم قانع كند، مشكلی با انتقال او به بهترین پیشنهاد ممكمن ندارند. با توجه به اینكه او به عنوان بازیكن آزاد به تورین آمده، یوونتوس هزینه‌ای برای جذب او پرداخت نكرده و فروش او با هر قیمت، برای این باشگاه جزء ترانسفرهای سودآور به حساب خواهد آمد.

 

این در حالی است كه امره جان چند هفته پیش در گفتگو با DAZN در پاسخ به سؤالی در خصوص آینده او در یووه گفته بود:

 

از بودن در اینجا راضی‌ام. هرچند معتقدم یوونتوس و تورین بهترین جایی است كه ‌می‌توانم در آن پیشرفت كنم اما در فوتبال هر اتفاقی ممكن است روی دهد.

 

گفتنی است هافبك مسلمان یوونتوس پس از ترك لیورپول و پیوستن به این تیم در تابستان 2018، سی و هفت بار در رقابت‌های مختلف برای بیانكونری به میدان رفت. جان در عین‌حال پس از حضور در تورین جایی در میان اسامی دعوت شده از سوی یوآخیم لو برای بازی برای مانشفات نداشته است. از بايرن‌مونيخ و پي‌اس‌جي به عنوان گزينه‌هاي احتمالي براي انتقال امره جان در رسانه‌ها ياد مي‌شود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: